مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

آیا شما هم به یک سفر تفریحی همراه با خانواده و لذت بردن از سواحل مواج فکر می ­کنید؟ به دنبال یک ایده جالب و هیجان ­انگیز برای داشتن سفری پر خاطره هستید؟ پیشنهاد ما کیش گردی ارزان با تور لحظه آخر است. با خرید این تور گردشگری لحظات شاد و به­ یادماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید و در هزینه­ های سفرتان صرفه­ جویی کنید.

تور کیش لحظه آخر.jpg

احتمالا شما هم مشتاق شده ­اید تا بیشتر درباره این تور بدانید؛ پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کیش گردی با لحظه آخر

کیش گردی با لحظه آخر ایده­ ای تازه و مهیج برای گردش در جزیره باشکوه کیش، نگین خلیج فارس است. این جزیره یکی از توریستی­ ترین جزایر استان هرمزگان است که در آب­ های نیلگون خلیج ­فارس قرار داشته و سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می ­باشد. با سفر به جزیره کیش می ­توانید از جاذبه ­های توریستی این جزیره دیدن کرده و ساعت­ ها در مجموعه­ های تفریحی داخل شهر سرگرم شوید.

قیمت تورهای کیش در سایت لحظه آخر

تورهای کیش معمولا جزو پرطرفدارترین تورها در بین مردم هستند و در برخی از فصول سال محبوبیت بیشتری نیز پیدا می­ کنند. چنانچه قصد کیش گردی ارزان را دارید، پیش از هرچیز باید زمان دقیق و مدت اقامت خود را مشخص کنید. قیمت تورهای کیش در سایت لحظه آخر بسته به شرایط مختلف و در زمان­ های خاصی از سال متغیر است؛ لذا مسافرانی که قصد خرید ♦️ تور کیش لحظه آخری  ♦️ را دارند می ­توانند با مراجعه به وبسایت لحظه آخر، از آخرین قیمت ­ها مطلع شوند. معمولا در مناسبت­ های ویژه و برخی از ماه­ های سال، تورهای گردشگری کیش با تخفیف باورنکردنی به فروش می ­رسند و شما می­ توانید ارزان­ترین تورهای گردشگری کیش را در سایت لحظه آخر خریداری فرمایید.

جاذبه های کیش گردی

جزیره کیش دارای جاذبه­ های گردشگری، تاریخی، تفریحی و دیدنی­ های متعددی است که اگر قصد بازدید از همه آن­ها را داشته باشید باید حداقل چند روز در کیش اقامت کنید. اماکن تفریحی زیادی در کیش وجود دارند که خانواده ­ها می­ توانند با مراجعه به آن­ها اوقات خاطره ­انگیز و شادی را در کنار یکدیگر تجربه کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرند. در ادامه چند تا از مکان­ هایی که در حین کیش گردی ارزان با تور لحظه آخر می­ توانید به آن­ها سر بزنید، معرفی شده­اند:

پلاژهای ساحلی

پلاژهای ساحلی یکی از پرطرفدارترین مکان­ های تفریحی به ویژه برای بانوان هستند. خانم­ ها می ­توانند با خرید بلیط پلاژهای اختصاصی بانوان، از یک محیط امن و پوشیده برای شنا کردن در دریا و آفتاب گرفتن در ساحل استفاده کنند. پلاژها نسبت به سایر بخش­ های ساحل تمیزتر بوده و از بهداشت بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین بانوان می ­توانند با خاطر آسوده از شنا کردن در آب­ های زلال خلیج فارس لذت ببرند.

آدرس پلاژ بانوان کیش: خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان، پلاژ بانوان

قیمت بلیط ورودی: ۲۵ هزار تومان

پارک ساحلی مرجان

قدم زدن در ساحل زیبای مرجان که با صدف­ ها و مرجان­ ها پوشیده شده است یکی از تفریحات به­ یادماندنی در جزیره کیش محسوب می ­شود که گردشگران بسیاری به آن علاقه نشان می ­دهند. هزینه ورود به این پارک ساحلی رایگان است اما چنانچه قصد دارید از خدمات تفریحی مثل کرایه قایق، جت اسکی، دوچرخه، پاراسل یا وسایل غواصی استفاده کنید می­ بایست هزینه­ بپردازید.

آدرس پارک ساحلی مرجان: کیش، میدان مرجان

پلاژهای جزیره کیش

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا با مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار، یکی از معروف­ترین جاذبه­ های گردشگری کیش است که به عنوان مکانی فوق­ العاده برای قدم زدن، دوچرخه سواری و ماهیگیری در ساحل دریای نقره ­ای خلیج فارس شناخته می ­شود. اگر به قصد کیش گردی ارزان با تور لحظه آخر به این جزیره جذاب و دیدنی سفر کرده­ اید، پیشنهاد می­ کنیم قدم زدن و صرف چای در پارک ساحلی میرمهنا را در برنامه سفر خود قرار دهید و از تماشای غروب آفتاب در این مجموعه لذت ببرید.

آدرس: کیش، بلوار دریا، پارک ساحلی میرمهنا

هتل ارزان در کیش برای اقامت با تور کیش

ممکن است شما هم مثل بسیاری از افرادی که کیش گردی ارزان با تور لحظه آخر را انتخاب می­ کنند، تمایل داشته باشید تا در هزینه­ های سفر خود صرفه­ جویی کنید و در یک هتل ارزان قیمت اقامت نمایید. از آنجا که جزیره کیش مقصد گردشگری عده زیادی از گردشگران و توریست­ ها از سراسر جهان است، هتل­ های متعددی در کیش وجود دارند که با توجه به سطح خدمات و امکانات در دسته ­بندی­ های مختلفی قرار می­ گیرند. در ادامه پنج مورد از ارزان­ترین هتل­ های کیش معرفی شده ­اند:

هتل فانوس در کیش:  هتل دو ستاره فانوس کیش با ۴۰ واحد اقامتی، انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی برای افرادی است که دوست دارند یک سفر ارزان به کیش داشته باشند. این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار داشته و تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین ­المللی کیش فاصله دارد. با اقامت در این هتل می ­توانید از خدماتی نظیر اینترنت نامحدود رایگان، پارکینگ روباز، زمین فوتبال رایگان، گشت درون شهری رایگان و رستوران داخل هتل بهره ­مند شوید.

هزینه هرشب اقامت در هتل فانوس کیش به ازای یک نفر: ۴۱۲,۰۰۰ تومان

آدرس: کیش، خیابان میرمهنا، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج

هتل تعطیلات در کیش: هتل سه ستاره تعطیلات کیش با خدمه مجرب و خوش ­برخورد آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. با اقامت در این هتل می­ توانید از خدمات اینترنت رایگان، رستوران داخل هتل با غذاهای محلی و سنتی، خدمات تاکسی سرویس، کافی شاپ و سرویس فرودگاهی بهره­مند شوید و اقامتی دلپذیر و به­ یادماندنی را تجربه کنید.

هزینه هرشب اقامت در هتل تعطیلات کیش به ازای هر نفر: ۶۷۸,۰۰۰ تومان

آدرس: کیش، بعد از پردیس ۲، میدان سیری

هتل ارزان کیش

هتل ستاره در کیش: هتل ستاره کیش، هتلی دو ستاره در نزدیکی ساحل مرجان می ­باشد و یک اقامت اقتصادی را برای شما فراهم می­ کند. این هتل خدماتی همچون تاکسی سرویس، گشت نیم روزی در جزیره، صندوق امانت، رستوران ایرانی، اینترنت رایگان و روم سرویس را به میهمانان خود ارائه می­ کند و می­ کوشد تا اقامتی راحت و دل­ انگیز را برای آنان فراهم نماید.

هزینه هرشب اقامت در هتل ستاره کیش به ازای هر نفر: ۶۱۰,۰۰۰ تومان

آدرس: کیش، بین میدان سیری و میدان داریوش

هتل ققنوس در کیش: یکی از مزیت ­های هتل ققنوس کیش، نزدیکی به دریا است و شما می ­توانید با اقامت در این هتل در هر ساعتی از روز که دوست داشتید قدم­ زنان خود را به ساحل دریا برسانید. هتل ققنوس دارای سوییت­ های چهار و پنج نفره می­ باشد که انتخاب خوبی برای سفرهای خانوادگی و فامیلی به حساب می ­آید. با رزرو اتاق در این هتل خدماتی از قبیل اینترنت نامحدود رایگان، کافی شاپ، پارکینگ روباز، سفره­ خانه سنتی، رستوران ایرانی و تاکسی سرویس را دریافت خواهید کرد.

هزینه هرشب اقامت در هتل ققنوس کیش به ازای هر نفر: ۴۵۰,۰۰۰ تومان

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، خیابان دانش، مجتمع هتل­ها

هتل خاتم در کیش: این هتل دو ستاره یکی از مقرون به صرفه ­ترین هتل­ هایی است که مسافران می­ توانند در آن اقامت نمایند. هتل خاتم کیش با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی که دارد فاصله بسیار کمی تا بازار عرب­ها و شهر باستانی حریره داشته و یک مکان فوق­ العاده برای گردشگران است تا در کوتاه ­ترین زمان ممکن به جاذبه­ ها دسترسی داشته باشند. این هتل خدماتی نظیر اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز و چایخانه سنتی را به میهمانان خود عرضه می ­کند.

هزینه هرشب اقامت در هتل خاتم کیش به ازای هر نفر: ۳۵۰,۰۰۰ تومان

آدرس: خیابان میرمهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال

کد خبر 657228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha